İçerik

TikTok, En Sevdiğiniz Sosyal Medya Fenomenlerinin Yapay Zeka Avatarlarıyla Reklam Oluşturacak

TikTok, markaların ve içerik üreticilerin hedef kitlelerini büyütmelerine yardımcı olmayı amaçlayan yeni üretken yapay zeka araçlarını duyurdu. Symphony ad suite’in bir parçası olarak duyurulan bu yeni araçlar, öncelikle pazarlamada yabancı dil bariyerlerini yıkmayı ve markaların gerçek kişiler yer almasa bile içeriklerine “insani” bir samimiyet eklemelerine olanak tanıyor. Stok avatarlar, farklı milletlerden ve dillerden telif hakkı sahibi aktörler temelinde oluşturulurken, özel avatarlar belirli bir yaratıcıya veya marka temsilcisine benzer şekilde oluşturuluyor ve yine birden fazla dili konuşabiliyor.

Çoklu dil desteği, Symphony AI Dubbing adlı bir “çeviri aracı” sayesinde mümkün oluyor. Bu araç, içerik üreticilerin ve pazarlamacıların videolarını 10’dan fazla dil ve lehçeye dublaj yapmalarını sağlıyor. TikTok, bu aracın videolarda hangi dilin konuşulduğunu otomatik olarak tespit ettiğini ve kullanıcının seçtiği dile anlık olarak çevirme yeteneğine sahip olduğunu belirtiyor. Böylece, yabancı kitlelere ulaşmak daha da kolaylaşıyor.

Aynı reklam, anlık olarak farklı dillerde seslendirilebilecek

Örneğin, MrBeast ve FKA Twigs gibi yaratıcılar, içeriklerini diğer dillere çevirirken mümkün olduğunca orijinal videodaki vurguları, duyguları yansıtmaya çalışıyor. MrBeast, YouTube’un dublaj desteğini kullanarak videolarını diğer dillere dublajlıyor. FKA Twigs ise kendisinin “deepfake” versiyonunu oluşturarak diğer dillere de içerik üretmeye çalışıyor. TikTok’un yeni araçları, bu tür stratejileri daha erişilebilir ve yaygın hale getirmeyi amaçlıyor.

TikTok, yapay zeka destekli pazarlama araçlarının fiyatlandırması hakkında bilgi almak için başvurulmasına rağmen henüz yanıt vermedi. TikTok’un içerik stratejisi ve global operasyon başkanı Adrienne Lahens’in yapay zeka avatarıyla oluşturulan aşağıdaki video, bu avatarların ne kadar doğal görünebileceğine dair bir fikir veriyor. Yine de, kullanıcıların ve içerik üreticilerin, TikTok’un yeni dublaj araçlarının doğruluğuna güvenmeleri gerekecek. TikTok kullanıcıları, dijital avatarlar tarafından sunulan reklamların gerçek kişilerle üretilen reklamlardan daha az rahatsız edici olup olmayacağını zaman gösterecek.

kuluhaber.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
betturkey
jojobet
deneme bonusu veren siteler